De Jonge Turken is een netwerkclub voor commercieel managers uit de levensmiddelenbranche (FMCG). Deze groep bestaat sinds januari 1996 en telt ongeveer 100 leden. Zowel retailers als leveranciers zijn aangesloten. Voorop staat verbinden en inspireren in een informele sfeer.
De Jonge Turken komt vijf keer per jaar bij elkaar: vier bijeenkomsten en één tweedaagse studiereis inclusief overnachting. Iedere bijeenkomst is uniek en wordt ingevuld naar behoefte en actualiteit. Een educatief gedeelte in de vorm van een presentatie, workshop of training is een vast ingrediënt alsook een eetmoment.
Begin vorige eeuw zorgde een groep jonge legerofficieren, ‘De Jonge Turken’, voor een omwenteling in de Turkse samenleving. Hun frisse denkbeelden deden de gevestigde orde op haar grondvesten trillen en leidden tot een breuk met het traditionele denken en doen. En uiteindelijk tot het ontstaan van een modern Turkije uit het oude Ottomaanse Rijk. Nu, bijna 25 jaar later, doet de club haar naam nog steeds eer aan.
Ieder lid heeft via de BC Community App kennis genomen van de algemene voorwaarden. Daarnaast zijn de algemene regels van mededinging ook van toepassing.
Je bent commercieel eindverantwoordelijk bij een fabrikant (leverancier) of retailer en geeft leiding aan minimaal 5 personen. Je hebt minimaal 12 jaar werkervaring, bent pro-actief en open en maximaal 43 jaar bij instroom. Voorbeelden van functies van onze leden zijn: commercieel directeur, account director, unitmanager of inkoopmanager.
Pas jij in bovenstaand profiel? Dan nodigen we je uit om je aan te melden. Voordat je je aanmeldt, is het belangrijk om te weten dat het niveau van het programma en het ledenbestand wordt bewaakt door de Raad van Advies, die elk lid zorgvuldig balloteert. Heb je vragen over de ballotage? Neem dan contact met ons op, wij beantwoorden je vragen graag.