Business Connected                             De Merken Mensen

De Merken Mensen (DMM) houden van merken die een rol spelen in het dagelijkse leven van mensen en willen de merken die hen zijn toevertrouwd beter achter laten. DMM weet wat er speelt binnen het marketingvakgebied. Zij heeft een neus voor de actuele marketing thema’s. DMM heeft toegang tot een breed, relevant netwerk en is daarmee een inspiratiebron voor marketing managers van (internationale) A-merken binnen consumer goods, retailers die merken centraal stellen en kleine merken in opkomst. DMM verrijkt en verbindt in informele sfeer.

Wat wij doen

DMM komt vijf keer per jaar bijeen waarvan één keer een studiereis naar het buitenland. Iedere bijeenkomst is uniek en wordt ingevuld naar behoefte en actualiteit. Een educatief gedeelte in de vorm van een presentatie, workshop of training is een vast ingrediënt evenals een eetmoment.

Anello

Voorheen heette De Merken Mensen Anello. In 2018 zijn we rebranded naar De Merken Mensen, afgekort DMM. De naam DMM past beter bij wie we zijn: mensen met een passie voor merken.

Lidmaatschap

PERSOONSGEBONDEN BEDRIJFSLIDMAATSCHAP

Het lidmaatschap van DMM is een bedrijfslidmaatschap. Er geldt een maximum aantal leden per bedrijf. Om kwaliteit en continuïteit van de club te borgen, is een lidmaatschap persoonsgebonden en dus niet (tijdelijk) overdraagbaar.

Duur en Opzegtermijn
 

Het lidmaatschap van DMM geldt per kalenderjaar maar kan ieder moment ingaan. Wanneer je later instroomt, wordt het lidmaatschapsgeld aangepast. Het lidmaatschap wordt automatisch verlengd, tenzij het vóór 1 december per mail wordt opgezegd.

Vertrouwelijkheid
 

Ieder lid heeft via de BC Community app kennis genomen van de gedragscode en houdt zich aan de regels die hierin zijn omschreven.

Wie ben jij

Je bent marketing manager en werkt binnen de consumer goods branche bij een producent, leverancier, retailer of e-tailer en hebt een passie voor merken. Je deelt graag kennis met je branchegenoten op een informele manier.

Lid worden

Pas jij in bovenstaand profiel? Dan nodigen we je uit om je aan te melden. Echter, niet iedereen kan lid worden van DMM. Het niveau van het programma en het ledenbestand wordt bewaakt door de Raad van Advies, die elk lid zorgvuldig balloteert. Voor meer informatie over de criteria, kijk bij Lidmaatschap.

RAAD VAN ADVIES

  • Mireille Beij, marketing manager, Paulig Foods
  • Sándor van Mil, marketing manager, Bolletje
  • Dagmar van der Lee, senior project manager, Business Connected