De Merken Mensen (DMM) houden van merken die een rol spelen in het dagelijkse leven van mensen en willen de merken die hen zijn toevertrouwd beter achter laten. DMM weet wat er speelt binnen het marketingvakgebied. Zij heeft een neus voor de actuele marketing thema’s. DMM heeft toegang tot een breed, relevant netwerk en is daarmee een inspiratiebron voor marketing managers van (internationale) A-merken binnen consumer goods, retailers die merken centraal stellen en kleine merken in opkomst. DMM verrijkt en verbindt in informele sfeer.
DMM komt vier keer per jaar bijeen waarvan één keer een studiereis naar het buitenland. Iedere bijeenkomst is uniek en wordt ingevuld naar behoefte en actualiteit. Een educatief gedeelte in de vorm van een presentatie, workshop of training is een vast ingrediënt evenals een eetmoment.
Voorheen heette De Merken Mensen, Anello. In 2018 zijn we rebranded naar De Merken Mensen, afgekort DMM. De naam DMM past beter bij wie we zijn: mensen met een passie voor merken.
Je bent marketing manager en werkt binnen de consumer goods branche bij een producent, leverancier, retailer of e-tailer en hebt een passie voor merken. Je deelt graag kennis met je branchegenoten op een informele manier.
Pas jij in bovenstaand profiel? Dan nodigen we je uit om je aan te melden. Voordat je je aanmeldt, is het belangrijk om te weten dat het niveau van het programma en het ledenbestand wordt bewaakt door de Raad van Advies, die elk lid zorgvuldig balloteert. Heb je vragen over de ballotage? Neem dan contact met ons op, wij beantwoorden je vragen graag.