Business Connected                             Marketing Director Club

De Marketing Director Club is een netwerkclub voor marketeers die zitting hebben in het MT van hun organisatie en op zoek zijn naar gelijkgestemden voor het delen van kennis en kunde.
  • MT-leden van B2C-organisaties
  • Specialisatie in marketing

Wat wij doen

MDC komt vijf keer per jaar bijeen waarvan één keer een studiereis naar het buitenland. Tijdens de bijeenkomsten komen actuele thema’s aan bod. De sessies worden divers en interactief ingevuld. Je kunt hierbij denken aan een spreker, workshop of inspiratietour al dan niet met een invalshoek vanuit marketing. De focus ligt hierbij op het aangaan van de dialoog en het halen en brengen van kennis en inspiratie. Dit kan ook in de vorm van een case van een van onze leden. Iedere bijeenkomst kent een moment van reflectie. Het gaat hier om de verdiepingsslag, een soort interventie-moment, zodat de take-outs altijd tastbaar worden gemaakt.

oorsprong

In 2019 ontstond de behoefte bij een groep van marketingdirecteuren om regelmatig bij elkaar te komen. Zij wilden graag kunnen wisselen van gedachten in een inspirerende omgeving, zonder dat hier een commerciële bedoeling bij zit. Zonder opsmuk maar met veel kennis, kunde en visie.

Lidmaatschap

PERSOONSGEBONDEN BEDRIJFSLIDMAATSCHAP

Het lidmaatschap van MDC is een bedrijfslidmaatschap. Er geldt een maximum aantal leden per bedrijf. Om kwaliteit en continuïteit van de club te borgen, is een lidmaatschap persoonsgebonden en dus niet (tijdelijk) overdraagbaar.

Duur en Opzegtermijn
 

Het lidmaatschap van MDC geldt per kalenderjaar maar kan ieder moment ingaan. Wanneer je later instroomt, wordt het lidmaatschapsgeld aangepast. Het lidmaatschap wordt automatisch verlengd, tenzij het vóór 1 december per mail wordt opgezegd.

Vertrouwelijkheid
 

Ieder lid heeft via de BC Community app kennis genomen van de gedragscode en houdt zich aan de regels die hierin zijn omschreven.

Wie ben jij

Je bent de eindbeslisser binnen de marketingdiscipline en MT-lid binnen je bedrijf. Jouw organisatie is een multinational, een nationale speler, een start-up of scale-up die zich richt op B2C. Je bent open en energiek, durft je kwetsbaar op te stellen en deelt graag kennis en kunde met vakgenoten op een informele, gezellige manier. 

Lid worden

We werken met het vraagprincipe. Dit betekent dat potentiële leden worden voorgedragen door een bestaand lid. Er is geen mogelijkheid om op een andere manier lid te worden.

Raad van ADvies

  • Lydi Boers, CMO, HelloFresh
  • Nicole Freid, directeur marketing & innovatie, HAK
  • Marieke van Balen, head of marketing, Danone Dairy
  • Maaike Maagdenburg, marketing director, Cloetta Holland
  • Tim Maas, regional marketing director, Hasbro
  • Joost van Bergeijk, director marketing & customer experience, ICI PARIS XL
  • Dagmar van der Lee, senior project manager, Business Connected
  • Floor van Roosmalen, project manager, Business Connected