Business Connected                             de Boovenkamer

De Boovenkamer is een netwerkclub voor trade marketing managers, shopper marketing managers en category managers. De retail shopper binnen de FMCG-branche (bricks, clicks en food service) is dé bindende factor.

Wat wij doen

De Boovenkamer komt vijf keer per jaar bij elkaar: vier bijeenkomsten en één tweedaagse studiereis in het buitenland. Iedere bijeenkomst is uniek en wordt ingevuld naar behoefte en actualiteit. De Boovenkamer kijkt verder dan alleen vakinhoudelijk en verrijkt in de breedste zin van het woord. Zo wordt er één sessie per jaar ingevuld door een inspirerende spreker buiten de branche. Of wordt er aandacht besteedt aan persoonlijke ontwikkeling.

Lidmaatschap

PERSOONSGEBONDEN BEDRIJFSLIDMAATSCHAP

Het lidmaatschap van de Boovenkamer is een bedrijfslidmaatschap. Er geldt een maximum aantal leden per bedrijf. Om kwaliteit en continuïteit van de club te borgen, is een lidmaatschap persoonsgebonden en dus niet (tijdelijk) overdraagbaar.

Duur en Opzegtermijn
 

Het lidmaatschap van de Boovenkamer geldt per kalenderjaar maar kan ieder moment ingaan. Wanneer je later instroomt, wordt het lidmaatschapsgeld aangepast. Het lidmaatschap wordt automatisch verlengd, tenzij het vóór 1 december per mail wordt opgezegd.

Vertrouwelijkheid
 

Ieder lid heeft via de BC Community app kennis genomen van de gedragscode en houdt zich aan de regels die hierin zijn omschreven.

Wie ben jij

Je bent een trade marketing manager, shopper marketing manager of category manager en werkt in de levensmiddelenbranche (FMCG) aan retail of leverancierszijde. Je stippelt het beleid uit en geeft leiding of je bent eindverantwoordelijk voor een categorie of cluster binnen een organisatie. Indien je geen leidinggevende rol invult, heb je minimaal 10 jaar werkervaring binnen de genoemde vakgebieden.

Lid worden

Pas jij in bovenstaand profiel? Dan nodigen we je uit om je aan te melden. Echter, niet iedereen kan lid worden van de Boovenkamer. Het niveau van het programma en het ledenbestand wordt bewaakt door de Raad van Advies, die elk lid zorgvuldig balloteert.

RAAD VAN ADVIES

  • Bas Bakker, manager private label, Jumbo Supermarkten
  • Tom Beerens, trade marketing manager, Ferrero
  • Job Rombout, Sr. manager category management, Coca Cola
  • Jolanda Laurijsen, category planning director Benelux, Mondelez
  • Sabine Tolenaars, Trade marketing manager, Jacobs Douwe Egberts Nederland
  • Dagmar van der Lee, senior project manager, Business Connected