De Boovenkamer is een netwerkclub voor trade marketing managers, shopper marketing managers en customer marketing managers aan leverancierszijde en (senior) category managers aan retailzijde. De retail shopper binnen de FMCG-branche is de bindende factor.
De Boovenkamer komt vijf keer per jaar bij elkaar: vier bijeenkomsten en één tweedaagse studiereis naar het buitenland. Iedere bijeenkomst is uniek en wordt ingevuld naar behoefte en actualiteit. De Boovenkamer verrijkt in de breedste zin van het woord en biedt dus meer dan alleen vakinhoudelijke kennis.
Ieder lid heeft via de BC Community App kennis genomen van de algemene voorwaarden. Daarnaast zijn de algemene regels van mededinging ook van toepassing.
Je bent een trade marketing manager, shopper marketing manager of customer marketing manager aan leverancierszijde of (senior) category manager aan retailzijde. Je stippelt het beleid uit, hebt een leidinggevende positie binnen je organisatie of je bent eindverantwoordelijk voor een categorie of cluster binnen de organisatie. Je hebt minimaal 10 jaar relevante werkervaring binnen de genoemde vakgebieden.
Pas jij in bovenstaand profiel? Dan nodigen we je uit om je aan te melden. Voordat je je aanmeldt, is het belangrijk om te weten dat het niveau van het programma en het ledenbestand wordt bewaakt door de Raad van Advies, die elk lid zorgvuldig balloteert. Heb je vragen over de ballotage? Neem dan contact met ons op, wij beantwoorden je vragen graag.