De Boovenkamer is een netwerkclub voor trade marketing managers, shopper marketing managers en category managers. De retail shopper binnen de FMCG-branche (bricks, clicks en food service) is dé bindende factor.
De Boovenkamer komt vijf keer per jaar bij elkaar: vier bijeenkomsten en één tweedaagse studiereis in het buitenland. Iedere bijeenkomst is uniek en wordt ingevuld naar behoefte en actualiteit. De Boovenkamer kijkt verder dan alleen vakinhoudelijk en verrijkt in de breedste zin van het woord. Zo wordt er één sessie per jaar ingevuld door een inspirerende spreker buiten de branche. Of wordt er aandacht besteed aan persoonlijke ontwikkeling.
Je bent een trade marketing manager, shopper marketing manager of category manager en werkt in de levensmiddelenbranche (FMCG) aan retail- of leverancierszijde. Je stippelt het beleid uit en geeft leiding of je bent eindverantwoordelijk voor een categorie of cluster binnen een organisatie. Indien je geen leidinggevende rol invult, heb je minimaal 10 jaar werkervaring binnen de genoemde vakgebieden.
Pas jij in bovenstaand profiel? Dan nodigen we je uit om je aan te melden. Voordat je je aanmeldt, is het belangrijk om te weten dat het niveau van het programma en het ledenbestand wordt bewaakt door de Raad van Advies, die elk lid zorgvuldig balloteert. Heb je vragen over de ballotage? Neem dan contact met ons op, wij beantwoorden je vragen graag.