Business Connected                             Immensa

Immensa is een exclusief netwerk voor jong talent werkzaam in de levensmiddelenbranche (FMCG). Onze leden zijn actief in sales, inkoop (category management) en marketing en hebben minimaal twee jaar werkervaring.

  • Werkzaam aan fabrikant- of retailzijde
  • Binnen foodretail, foodservice en drug (=foodgerelateerd)
  • Functie: (junior) inkoop, category management, accountmanagement, (trade) marketing
  • Minimaal 2 jaar ervaring in FMCG
  • Leeftijdscriterium: 25-30 jaar

Wat wij doen

Immensa komt vijf keer per jaar bij elkaar (vier bijeenkomsten en een tweedaagse inclusief overnachting met als thema Persoonlijke Ontwikkeling). Wij bieden talentvolle foodprofessionals een platform om van elkaar te leren. We delen kennis, verbreden ons gezichtsveld en bouwen met elkaar aan een relevant netwerk. Iedere bijeenkomst is uniek en wordt ingevuld naar behoefte en actualiteit. Elk jaar zit er ook een bedrijfsbezoek en/of trendtour in het jaarprogramma.

YIP Adoptieplan

Aangezien bij Immensa persoonlijke ontwikkeling en groei voorop staan, is het mogelijk om ‘geadopteerd’ te worden door een ervaren (food)professional. Deze ‘adoptieouder’ bevindt zich in de top van de levensmiddelenbranche en kent de klappen van de zweep. Je kunt hierbij denken aan leden van Orakel en De Jonge Turken.  Het Young Immensa Professionals (YIP) Adoptieplan gaat om het coachen op afstand en het begeleiden van onze Immensa jongeren bij grote keuzevragen, zoals wel of geen andere baan, verbreding of verdieping, een ander bedrijf kiezen of toch voor jezelf beginnen, de vrouw/man discussie en dus nadrukkelijk niet de dagelijkse werkzaamheden. Als een Immensa lid zich aanmeldt voor deelname aan het YIP Adoptieplan, gaat Business Connected op zoek naar een goede match.

Lidmaatschap

PERSOONSGEBONDEN BEDRIJFSLIDMAATSCHAP

Het lidmaatschap van Immensa is een bedrijfslidmaatschap. Er geldt een maximum aantal leden per bedrijf. Om kwaliteit en continuïteit van de club te borgen, is een lidmaatschap persoonsgebonden en dus niet (tijdelijk) overdraagbaar.

Duur en Opzegtermijn
 

Het lidmaatschap van Immensa geldt per kalenderjaar maar kan ieder moment ingaan. Wanneer je later instroomt, wordt het lidmaatschapsgeld aangepast. Het lidmaatschap wordt automatisch verlengd, tenzij het vóór 1 december per mail wordt opgezegd.

Vertrouwelijkheid
 

Ieder lid heeft via de BC Community app kennis genomen van de gedragscode en houdt zich aan de regels die hierin zijn omschreven.

Wie ben jij?

Jouw vrienden omschrijven jou als ambitieus, pro-actief en open. Je bent werkzaam in de levensmiddelenbranche (FMCG), hebt minimaal twee jaar werkervaring en bent tussen de 24 en 29 jaar oud. Je bent gepassioneerd bezig met sales, inkoop (category management) of (trade) marketing. Voorbeelden van functies van onze leden zijn: (key) account manager, (junior) inkoper, (junior) category manager, brand manager of trade marketeer.

Lid worden?

Pas jij in bovenstaand profiel? Dan nodigen wij je uit om je aan te melden. Een deskundige Raad van Advies bewaakt de kwaliteit van zowel ledenbestand als jaarprogramma. 

RAAD VAN ADVIES

  • Leonard de Mol van Otterloo, global sales manager, The Vegetarian Butcher
  • Jelle Donders, category manager, Jumbo Supermarkten
  • Pepijn van den Bosch, accountmanager, Essity
  • Frédérique van den Wijngaard, program manager & assistant to SVP, Ahold Delhaize
  • Tim van der Hulst, brandmanager, Riedel
  • Chantal van Summeren, general project manager, Business Connected